VMA paremta naujausia Docker konteinerių orkestravimo technologija, leidžiančia padidėjus sistemos apkrovimui realiu laiku dinamiškai padidinti sistemai skiriamus fizinius resursus.
Svetainėje naudojamos naujausios programavimo technologijos, todėl dėstytojai galės lengviau pateikti mokymo medžiagą, o studentai - patogiau ją pasiekti.
VMA Moodle integruotas su VU Studijų informacine sistema, todėl naujausia informacija apie studentus, dalykus ir dalyko dėstytojus bei jų pokyčius bus automatiškai įkeliama į VMA Moodle.
Palaikyti kokybišką studijų procesą – nuo dalyko turinio medžiagos, įrašų pateikimo, atsiskaitymų vykdymo, procesų individualizavimo bei pritaikymo iki keitimosi grįžtamuoju ryšiu – užduotis, reikalaujanti nemenkų išteklių. Turint vieningą VMA sistemą ji tampa lengviau įgyvendinama – tai ypatingai parodė ir pandeminė situacija, privertusi Universitetą ieškoti skaitmenizuotų tiek studentams, tiek dėstytojams patogių sprendimų kasdieniam studijų įgyvendinimui ir nuolatiniam tobulinimui.
Virtuali mokymosi aplinka atvėrė naujas galimybes dėstytojui ir studentui dalintis informacija, paskatino kūrybiškumui ir išmonei aktyviai diskutuoti ir keistis nuomonėmis virtualioje realybėje. Net ir nuotolinių studijų skeptikai teigiamai vertino virtaulių paskaitų įrašų VMA naudą studentams, kurias jie gali peržiūrėti daugelį kartų, bet kada ir bet kur, atšviežinti savo žinias prieš egzaminą ir gauti įrašytą dėstytojo atsakymą į kilusį klausimą. Virtuali mokymosi aplinka neabejotinai ugdo ne tik studentų, bet ir dėstytojų kompiuterinio raštingumo ir edukacinius-kūrybinius gebėjimus.
Karantino metu mūsų darbai nesustojo, o tik įgavo kitą pagreitį. Studentai darbus operatyviai patalpino platformoje Office 365, o nuorodas pateikė Vilniaus universiteto Virtualaus mokymosi aplinkoje. Taigi, visi galėjome visų darbus savarankiškai peržiūrėti iš anksto, o paskui ir analizuoti bei kurti planus, kaip juos koreguosime.